Код доступу – паслядоўнасць літар і/або лічбаў, што зазначаецца абанентам у заяве ўстаноўленага ўзору і служыць для ідэнтыфікацыі абанента пры звароце ў даведачна-інфармацыйную службу кампаніі, а таксама пры асабістым звароце ў цэнтр продажу і абслугоўвання кампаніі.
Кліенты кампаніі – фізічныя асобы, якія працуюць па тарыфных планах velcom, пры звароце ў даведачна-інфармацыйную службу і ў фірменныя цэнтры продажу і абслугоўвання A1 па кодзе доступу могуць падключаць/адключаць наступныя паслугі (кліенты – фізічныя асобы, якія працуюць па ТП A1):
- «Міжнародныя званкі»;
- «Міжнародны роўмінг»;
- «A1 міжнародны 100/250»;
- «Роўмінг.Адпачынак»;
- «Роўмінг.Бізнес»;
- «Роўмінг.Анлайн»;
- «Антывызначальнік нумара»;
- «Канферэнц-сувязь»;
- ІССА. Асабісты кабінет;
- «Паўза»;
- «Перадача факса»;
- «Перадача даных».
- падключэнне/адключэнне пакета «Плюс»;
- абнуленне пароля;
- устаноўка/адмена праверкі пароля.
- даведацца PIN і PUK коды;
- зверыць паступленне плацяжоў;
- атрымаць агульную інфармацыю пра налічэнні за паслугі сувязі, у тым ліку і па напрамках злучэнняў;
- прыпыніць/аднавіць аказанне паслуг сувязі ў выпадку згубы SIM-карты;
- адмовіцца ад атрымання інфармацыі рэкламнага характару па інфармацыйных каналах кампаніі;
- адмовіцца ад аператарскай пераадрасацыі ў межах паслугі «Прапушчаны званок»;
- абнуліць сеткавы пароль;
- адключыць паслугу «Музыка без межаў з Операй»;
- адключыць/ падключыць адмову ад выкарыстання «Інтэрнэт без настроек».
- атрымаць інфармацыю пра PIN/PUK-кодах;
- атрымаць інфармацыю па аказаных яму паслугах тарыфаў з перадаплатай, за выключэннем дэталізацыі;
- атрымаць інфармацыю пра налічэнні за паслугі сувязі (баланс, налічэнні, аплаты);
- устанаўліваць/адмяняць Добраахвотнае блакаванне.
- Выкарыстоўваць код доступу для падключэння/адключэння адной і той жа паслугі можна 1 раз у суткі (24 гадзіны).
- Усе дзеянні, зробленыя з выкарыстаннем кода доступу, прыраўноўваюцца да дзеянняў, зробленых кліентам асабіста. Кліент нясе персанальную адказнасць за захаванасць кода доступу.
Абаненты тарыфных планаў A1 падключыць / адключыць / змяніць код доступу могуць пры звароце ў цэнтры продажу і абслугоўвання velcom пры прад'яўленні пашпарта.
Абаненты тарыфаў з перадаплатай зазначаюць / прызначаюць код доступу ў рэгістрацыйнай форме пры куплі камплекта тарыфаў з перадаплатай.
Змяніць код доступу абаненты тарыфаў з перадаплатай могуць адным са спосабаў:
- Асабісты кабінет;
- пры звароце ў цэнтры продажу і абслугоўвання кампаніі, дзе паслуга аказваецца на падставе дакумента, які сведчыць асобу.
Больш падрабязна з правіламі выкарыстання кода доступу можна азнаёміцца на спецыяльнай старонцы сайта.