Аплата па факце дазваляе:
- рабіць званкі нават пры адмоўным балансе;
- падключаць паслугі (напрыклад, роўмінг) без унясення перадаплаты;
- даручыць банку аплату рахункаў за паслугі сувязі A1 з дапамогай «Аўтаматычнай аплаты»;
- аплачваць паслугі сувязі адзін раз на месяц;
- пры жаданні плацяжы можна ўносіць і ў бягучым месяцы; важна, каб да 12-га чысла наступнага месяца сума рахунка была аплачана цалкам (у адпаведнасці з парадкам аплаты па факце).
- Першы рахунак пасля пераводу на аплату па факце неабходна аплаціць у наступным месяцы.
У рахунку будуць пазначаныя налічэнні за паслугі сувязі бягучага месяца. - Рахункі з указаннем выкарыстаных паслуг выстаўляюцца па выніках налічэнняў у кожным наступным месяцы да 10 чысла.
- Суму да аплаты можна ўдакладняць у мабільнай праграме «Мой А1» або па USSD-запыце *100*5# выклік (для карыстальнікаў смартфонаў не даступны) пасля 6-га чысла кожнага месяца.
- Аплата выстаўленага рахунку – гэта звычайны плацеж за паслугі сувязі A1 на абаненцкі нумар тэлефона.
Абаненты, падключаныя па тэрміновых дагаворах, і абаненты тарыфаў з перадаплатай скарыстацца паслугай не могуць.
Магчымасць аплаты па факце даецца абанентам – фізічным асобам.
Паслугу можна падключыць адным са спосабаў:
- USSD-запыт *145# выклік;
- у галасавым меню 150-1-1-3-3.
Як адключыць:
- У выпадку станоўчага адказу кампаніі вы будзеце пераведзеныя на работу па факце і атрымаеце паведамляльнае SMS.
- USSD-запыт *145*9# выклік;
- у галасавым меню 150-1-1-3-2.
Цэны на тавары i паслугі прыведзеныя ў беларускіх рублях з улікам ПДВ.