Падрабязная інфармацыя
Аформленыя ў мабільнай праграме «Мой А1» заяўкі разглядаюцца пры выкананні наступных умоў:
- правільны нумар адрозніваецца ад памылковага не больш, чым на 2 лічбы;
- правільны нумар належыць фiзiчнай асобе, у тым ліку можа належаць абаненту з тарыфам з перадаплатай;
- сума плацяжу не перавышае 50 беларускіх рублёў;
- з моманту аплаты прайшло не больш за 14 дзён;
- колькасць запытаў ад абанента – не больш за тры ў месяц.
Заяўка на вяртанне сродкаў разглядаецца да 3-х працоўных дзён. Аб выніку вы будзеце праінфармаваныя SMS-паведамленнем на кантактны нумар тэлефона.
Неабходна захоўваць квітанцыю аб аплаце да залічэння плацяжу на нумар тэлефона.
У астатніх выпадках неабходна звяртацца ў цэнтры продажу A1 (калі памылковы плацеж залічаны на нумар A1 з тарыфам з перадаплатай) або ў цэнтры продажу таго аператара, на карысць якога зроблены памылковы плацеж (даныя пазначаныя ў квітанцыі аб аплаце).
Падрабязная інфармацыя аб неабходных дакументах па спасылцы.
Магчымасць самастойнай рэгістрацыі памылковага плацяжу даецца кліентам – фізічным асобам, у тым ліку абанентам тарыфаў з перадаплатай.
Спосабы афармлення заяўкі:
- мабільная праграма «Мой А1»;
- у магазінах A1 ці ў пунктах продажу і абслугоўвання афіцыйных дылераў А1 на падставе дакумента, які сведчыць асобу, і квітанцыі аб аплаце;
- у іншых сістэмах самаабслугоўвання, прадугледжаных кампаніяй.
Што неабходна ўказаць пры самастойнай рэгістрацыі памылковага плацяжу:
- правільны нумар;
- памылковы нумар;
- дату плацяжу ў фармаце ДДММГГГГГГММСС (разам);
- суму плацяжу (калі пры плацяжы бралася камісія, суму для вяртання трэба пазначыць за вылікам камісіі).