Падрабязная інфармацыя
1. Безумоўная пераадрасацыя ("All calls") – усе ўваходныя выклікі пераадрасуюцца на зазначаны Вамі нумар тэлефона;
2. Пераадрасацыя па ўмове – уваходныя выклікі пераадрасуюцца на зазначаны нумар у залежнасці ад умовы:
- Вы не адказваеце на званок на працягу, напрыклад, 2 мінут (час вы задаяце самастойна)
- Ваш нумар тэлефона заняты
- Ваш нумар тэлефона недаступны
Званкі на ваш нумар тэлефона будуць перанакіроўвацца на іншы нумар. Для гэтага ў меню тэлефона ці ў сваім асабістым кабінеце абярыце пажаданы выгляд пераадрасацыі і зазначце нумар тэлефона, на які будуць пераадрасаваныя званкі.
Сэрвіс не будзе працаваць у тым выпадку, калі вы адключыце паслугі выходнай сувязі для свайго нумара або ўваходнай сувязі для нумара, на які ўстаноўленая пераадрасацыя.
Аплата выклікаў адбываецца ў залежнасці ад іх накіравання ў адпаведнасці з тарыфным планам.
Усе пераадрасацыі вызначаюцца як званкі ў сетцы 2G.
У роўмінгу вы аплачваеце безумоўную пераадрасацыю па сваім тарыфным плане, а пераадрасацыю па ўмове – па роўмінгавых тарыфах.
У роўмінгу па змоўчанні забаронена выкарыстанне пераадрасацыі па ўмове. Для аднаўлення паслугі вы можаце выкарыстоўваць запыт USSD *117# (у Беларусі).
Пераадрасацыя надаецца ўсім абанентам А1.
Як падключыць
Падключэнне паслугі магчымае:
1. праз Асабісты кабінет;
2. у меню тэлефона (выконвайце інструкцыі).
Нумар, на які будуць пераводзіцца выклікі, неабходна ўводзіць у міжнародным фармаце: +375 – код горада/сеткі – нумар тэлефона.
Як адключыць
Адключэнне паслугі магчымае:
1. Асабісты кабінет;
2. На падставе заявы стандартнага ўзору, адпраўленай праз суполку А1 Беларусь у Viber або на адрас электроннай пошты legal@A1.by;
3. На падставе заявы стандартнага ўзору ў фірменных цэнтрах продажу і абслугоўвання А1, у офісе афіцыйных павераных пры прад’яўленні дакумента, які сведчыць асобу, а таксама:
- пры звароце кіраўніка: дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы кіраўніка;
- пры звароце даверанай асобы: даверанасці на прадстаўленне інтарэсаў юрыдычнай асобы.