Падрабязная інфармацыя
Зручны спосаб аплаты паслуг сувязі, бо грашовыя сродкі спісваюцца з разліковага рахунку аўтаматычна.
1. Кліент афармляе заяву на акцэпт у банку, у якім абслугоўваецца. Акцэпт - папярэдняя згода плацельшчыка, якая выражаная ў форме заявы на акцэпт і змяшчае інструкцыі банку (плацельшчыка) выканаць плацежнае патрабаванне ў дзень яго паступлення. У заяве неабходна зазначыць нумар і дату заключанага дагавора, па якім будзе адбывацца аплата плацежных патрабаванняў. Калі дагавораў некалькі, то неабходна зазначыць нумар і дату першага дагавора, а таксама нумары і даты ўсіх неабходных дагавораў.
2. Пасля выстаўлення рахунку, кампанія А1 выстаўляе плацежнае патрабаванне ў банк кліента на суму па рахунку. Плацежнае патрабаванне - плацежная інструкцыя, якая змяшчае патрабаванне атрымальніка грашовых сродкаў (бенефіцыяра) да плацельшчыка аб выплаце пэўнай сумы грашовых сродкаў праз банк.
3. Банк, атрымаўшы патрабаванне ад А1, правярае наяўнасць акцэпту, дастатковасць грашовых сродкаў на рахунку плацельшчыка і, калі плацежнае патрабаванне аформлена правільна, праводзіць аплату рахунку аўтаматычна.
Паслуга надаецца ўсім карпаратыўным кліентам кампаніі
Для аплаты паслуг сувязі па плацежным патрабаванні з акцэптам неабходна:
1. Аформіць заяву на акцэпт у банку, у якім абслугоўваецца кліент (дакладныя патрабаванні па афармленні заявы можна ўдакладніць у сваім банку).
2. Арыгінал або копію дадзенай заявы неабходна прадаставіць ва Унітарнае прадпрыемства «А1» адным з наступных спосабаў:
- у мессенджеры Viber альбо Telegram;
- на электронную пошту legal@a1.by;
- у крамы А1;
- праз дылерскія салоны А1.
Для адмовы ад аплаты паслуг сувязі па плацежным патрабаванні з акцэптам неабходна:
1. Аформіць адмову ад акцэпту ў банку, у якім абслугоўваецца кліент (дакладныя патрабаванні па афармленні заявы можна ўдакладніць у сваім банку).
2. Арыгінал або копію дадзенай заявы неабходна прадаставіць ва Унітарнае прадпрыемства «А1» адным з наступных спосабаў:
- у мессенджеры Viber альбо Telegram;
- на электронную пошту legal@a1.by;
- у крамы А1;
- праз дылерскія салоны А1.
У месяц афармлення заявы на акцэпт, кліенту неабходна самастойна аплаціць рахунак за паслугі.
Выстаўленне плацежнага патрабавання з боку А1 ажыццяўляецца з наступнага месяца ў адзін з дзён з 3 па 8 чысла месяца, наступнага за месяцам выстаўлення рахунку.
Калі на бягучым разліковым рахунку кліента сродкаў дастаткова для аплаты рахунку, то аплата банкам-плацельшчыкам будзе праведзена на працягу 1 банкаўскага дня.
Калі на бягучым разліковым рахунку кліента няма сродкаў на момант выстаўлення патрабавання, то банк адхіляе выстаўленае патрабаванне. Кліент павінен самастойна аплаціць рахунак за паслугі сувязі.
Калі на бягучым разліковым рахунку кліента сродкаў недастаткова, то банк аплачвае выстаўленае патрабаванне ў межах астатку на рахунку. Кліент самастойна аплачвае астатнюю недаплату па рахунку.
Магчымасць адклікаць плацежнае патрабаванне, калі кліент правёў плацеж самастойна, не надаецца.
За падключэнне спосабу платы паслуг па плацежным патрабаванні з акцэптам з боку кампаніі А1 аплата не спаганяецца.
Расходы па пераводзе аплачвае або плацельшчык (кліент А1), або банк плацельшчыка, у залежнасці ад асаблівасцей абслугоўвання паміж банкам і кліентам.
Калі ў кліента некалькі разліковых рахункаў, рэкамендуецца выбіраць для падключэння аплаты па плацежным патрабаванні з акцэптам той, на якім большая верагоднасць, што будуць грашовыя сродкі ў пачатку месяца.