Абанентам А1 стаў даступны бясплатны карпаратыўны месэнджэр Depesha ад beCloud
Абаненты А1 атрымалі доступ да платформы Depesha ад інфраструктурнага аператара beCloud. Новае мабільнае дадатак з'яўляецца бясплатным і прызначана для выкарыстання дзяржаўнымі органамі і прадпрыемствамі.
Карыстальнікам Depesha даступныя ўсе запатрабаваныя функцыі папулярных месэнджараў: яны могуць абменьвацца тэкставымі і галасавымі паведамленнямі, здзяйсняць аўдыёзванкі, перадаваць фота і відэа, ствараць і выкарыстоўваць групавыя чаты. Пры гэтым усе перадаюцца паміж карыстальнікамі паведамлення надзейна абаронены ад уздзеяння старонніх асоб, якія не ўдзельнічаюць у камунікацыі.
Уваход у дадатак адбываецца з дапамогай лагіна і пароля, накіраваных карыстачу ў запрашальным SMS. Цэнтралізаванае кіраванне карыстальнікамі ажыццяўляе акаўнт-мэнэджар А1.
Акрамя таго, сэрвіс дазваляе ўсталёўваць таймер самазнішчэння паведамленняў, абмяжоўваць доступ да інтэрфейсу з дапамогай PIN-кода або біяметрычных дадзеных, апавяшчаць пры выкарыстанні суразмоўцам гучнай сувязі і запісы відэа ці фота экрана і адлюстроўваць статут дастаўкі і прагляду паведамленняў. Усе дадзеныя платформы захоўваюцца ў абароненым лакальным сховішчы мабільнай прылады без захоўвання паведамленняў на серверы, што таксама дазваляе падвысіць узровень бяспекі.
Depesha з'яўляецца поўнасцю беларускай распрацоўкай. Серверы для забеспячэння ўзаемадзеяння карыстальнікаў размяшчаюцца ў Рэспубліканскім цэнтры апрацоўкі даных beСloud, а пры рабоце камунікатара выконваюцца патрабаванні па абароне інфармацыі, вызначаныя нацыянальным заканадаўствам.
Цяпер сэрвіс даступны для юрыдычных асоб і дзяржаўных арганізацый, якія з'яўляюцца абанентамі А1. Прыкладанне працуе на мабільных прыладах на iOS (мінімальна падтрымоўваная версія – 13) і Android версіі 7 і вышэй.
Кансультацыі па падлучэнні арганізацый і тэхнічную падтрымку па выкарыстанні месэнджэра Depesha кліенты А1 могуць атрымаць па адзіным тэлефоне кантакт-цэнтра 150.