Без абсталявання і прывязкі да офіса: А1 даў бізнесу магчымасць разгарнуць воблачную АТС | Навiны | Пра кампанію

Без абсталявання і прывязкі да офіса: А1 даў бізнесу магчымасць разгарнуць воблачную АТС

Кампанія А1 прадстаўляе новую воблачную паслугу для карпаратыўных кліентаў – «Віртуальная АТС». Гэтае рашэнне для малога і сярэдняга бізнесу комплексна тэлефанізуе ўсе офісы і супрацоўнікаў кампаніі без набыцця спецыяльнага абсталявання, дазваляе падключыць карпаратыўныя SIM-карты і інтэгруецца з папулярнымі CRM: «Бітрыкс24» і «amoCRM».

 

З дапамогай «Віртуальнай АТС» можна арганізаваць прыём уваходных званкоў і перанакіроўваць абанентаў на патрэбных спецыялістаў (у тым ліку з дапамогай IVR-меню), фіксаваць прапушчаныя выклікі і звесці іх колькасць да мінімуму за кошт выкарыстання шматканальных нумароў, весці статыстыку і захоўваць усе тэлефонныя перамовы для наступнага аналізу.

 

Да пераваг віртуальнага рашэння варта аднесці хуткасць падключэння і настройкі, лёгкую маштабаванасць (колькасць выкарыстаных нумароў можна павялічваць і скарачаць у залежнасці ад сітуацыі), а таксама магчымасць аб'яднаць у адну сістэму ўсе віды сувязі, якія выкарыстоўваюцца.

 

«Віртуальная АТС» ад А1 стане зручным рашэннем для арганізацыі тэлефоннай сувязі ў офісе ці некалькіх падраздзяленнях, размешчаных па розных адрасах. Пры гэтым не важна, выкарыстоўваецца смартфон або IP-тэлефон – усе перавагі паслугі будуць даступныя ў поўным аб'ёме, дазваляючы працаваць як у офісе, так і ў аддаленым або выязным фармаце.

 

Адметная асаблівасць новага рашэння – адсутнасць неабходнасці набываць і абслугоўваць уласнае абсталяванне: для разгортвання сістэмы і захоўвання неабходных даных выкарыстоўваюцца воблачныя тэхналогіі і рэсурсы дата-цэнтра А1. А кіраванне паслугай даступнае праз зручны асабісты кабінет.

 

Даведацца дэталі і запрасіць кансультацыю па паслузе «Віртуальная АТС» можна на сайце кампаніі ці па нумары 150.