Кампанія А1 стала пераможцам конкурсу «Прэмія HR-брэнд 2024» у намінацыі «Новы падыход»
Кампанія А1 атрымала перамогу на конкурсе «Прэмія HR-брэнд 2024» у катэгорыі «Новы падыход»! Цырымонія ўзнагароджання адбылася 9 красавіка 2025 г.
Узнагароды ўдастоілася ўнікальная праграма грэйдзіравання і кар’ернага росту «Гадуем King of Sales!», накіраваная на залучэнне і развіццё спецыялістаў па актыўным продажы.
Праект забяспечвае аптымізаваны функцыянал на пачатковым узроўні, што дазваляе кандыдатам паступова прывыкаць да продажу і ўпэўнена рухацца па кар’ернай лесвіцы. Праграма таксама дае магчымасць добра зарабляць ад самага пачатку і стымулюе супрацоўнікаў развіваць свае навыкі, пераходзячы з аднаго ўзроўню на іншы. Дзякуючы гэтаму спецыялісты-пачаткоўцы могуць будаваць рэальную кар’еру ў буйной міжнароднай кампаніі і атрымліваць належны даход ужо са старту.
Укараненне праграмы грэйдзіравання ўжо даказала сваю эфектыўнасць, а інтарэс кандыдатаў да вакансіі актыўнага прадаўца значна вырас.
«Адной з ключавых мэт А1, як і калісьці, з’яўляецца садзейнічанне развіццю супрацоўнікаў і стварэнне для іх камфортных умоў працы. Падобныя поспехі ў яркіх праектах і перамогі на аўтарытэтных конкурсах — гэта пацвярджэнне эфектыўнай працы па згуртаванні каманды і стварэнні максімальна спрыяльнай атмасферы для прафесійнага і асабістага росту. Мы верым, што далейшае развіццё нашай праграмы дазволіць нам дасягаць новых вышынь і працягваць радаваць нашых спецыялістаў і кліентаў», – адзначае начальнік кіраўніцтва па працы з персаналам кампаніі А1 Вольга Ждановіч.
Цяперашнім часам у кампаніі А1 працуе больш за 2 100 супрацоўнікаў, а сетка магазінаў налічвае 75 кропак у буйных населеных пунктах краіны.
«Прэмія HR-брэнд» – гэта адзін з найбуйнейшых прафесійных конкурсаў у вобласці кіравання персаналам і рэпутацыяй брэнда ў краіне. Удзельнікі і пераможцы гэтага конкурсу з’яўляюцца флагманамі ўкаранення перадавых практык у сферы кіравання персаналам.