«Віртуальная АТС» ад А1 атрымала новыя функцыі і магчымасці па кіраванні ўваходнымі выклікамі | Навiны | Пра кампанію

«Віртуальная АТС» ад А1 атрымала новыя функцыі і магчымасці па кіраванні ўваходнымі выклікамі

А1 значна пашырыў магчымасці паслугі віртуальнай АТС. Зараз кліентам сталі даступныя такія функцыі, як "разумная" маршрутызацыя, самаінтэграцыя са староннiмi CRM-сістэмамі, а таксама гнуткая індывідуальная настройка працоўнага часу супрацоўнікаў для размеркавання ўваходных званкоў.

 

Дзякуючы пашырэнню функцыянальнасцi cервiсу «Віртуальная АТС» карыстальнікi маюць магчымасць ранжыраваць уваходныя званкі па iх прыярытэту, прысвойваючы VIP-статус найбольш важным (такія званкі будуць аўтаматычна размяшчаюцца ў верхняй частцы чаргі). Таксама дадалася магчымасць прызначаць для пэўных кантактаў персанальнага менеджэра: уваходныя званкі на шматканальны нумар ад гэтых абанентаў будуць накіроўвацца напрамую да яго. Акрамя таго, уваходныя званкі на шматканальны нумар, якія размяркоўваюцца праз кол-цэнтры, зараз будуць апрацоўвацца з улікам індывідуальнага працоўнага графіка супрацоўнікаў.

 

Важным новаўвядзеннем стала выкарыстанне адчыненага API для CRM, што зрабіла магчымым самастойную сінхранізацыю «Віртуальнай АТС» з любым карпаратыўным ПА для кіравання і аўтаматызацыі ўзаемадзеяння з кліентамі. Акрамя таго, абноўлены функцыянал сэрвicу дазваляе задаваць налады запісу размоваў у непрацоўны час: гэтую опцыю можна як пакінуць уключанай па змаўчанні, так і адключыць.

 

«Віртуальная АТС» – гэта рашэнне для малога і сярэдняга бізнэсу, з дапамогай якога можна арганізаваць офісную тэлефонную сувязь у воблачным асяроддзі без набыцця спецыяльнага абсталявання, у тым ліку ў фармаце выдаленай ці мабiльнай працы. Важнай перавагай рашэння з'яўляецца магчымасць яго інтэграцыі з папулярнымі CRM-сістэмамі «Бітрыкс24» і «amoCRM».