Перанос нумара ў А1 без візіту ў офіс
Праверце:
- што дагавор на гэты нумар аформлены на ваша імя;
- ваш нумар не заблакірававаны, на ім няма запазычанасці;
- адсутнічаюць абавязацельствы;
- усталявана мабільная праграма «Мой А1».
SIM-to-go
Для мабільных прылад:*:
- Купіце камплект SIM-to-go ў сетцы любога партнёра ці закажыце праз інтэрнэт-магазін А1.
- Адкройце мабільную праграму «Мой А1» на вашай прыладзе.
- Націсніце кнопку «Перанос нумара ў А1».
- Выберыце SIM-to-go, адсканіруйце штрых-код і прытрымлівайцеся падказак у праграме.
eSIM
Для мабільных прылад з падтрымкай eSIM:
- Пераканайцеся, што ваша прылада
падтрымлівае eSIM. - Адкройце мабільную праграму «Мой А1» на вашай прыладзе.
- Націсніце кнопку «Перанос нумара ў А1».
- Выберыце eSIM і прытрымлівайцеся падказак
у праграме.
*Магчымасць актывацыі камплекта SIM-to-go часова недаступна на прыладах HUAWEI
(вы можаце актываваць SIM-карту ў іншай прыладзе, а пасля актывацыі пераставіць яе ў прыладу HUAWEI)..
Падрабязная інфармацыя
- Звярніцеся ў бліжэйшы офіс кампаніі з пашпартам.
- Выберыце тарыфны план А1 (акрамя тарыфаў з перадаплатай).
- Атрымайце SIM-карту А1 пры заключэнні дагавора.
- Падключэнне перанесенага нумара да сеткі А1 ажыццяўляецца на працягу 24 гадзін пры ўмове адсутнасці прэтэнзій папярэдняга аператара.
Выкарыстоўвайце міжнародныя фарматы, напрыклад, +375 29 7хххххх ці 8 025 9хххххх для набора перанесенага нумара.
Гэта важна, паколькі ў сетцы могуць адначасова быць абаненты, нумары якіх адрозніваюцца толькі прэфіксам ((25/29/33/44).
Скарыстайцеся Канвертарам тэлефонных нумароў для быстрай канвертацыі ў міжнародны фармат, калі вы карыстальнік АС Android.
Плата за перанос камплекта SIM-to-go – 5 руб.
Пры пераносе нумара з eSIM неабходна ўнесці мінімальную перадаплату 5 руб. у працэсе актывацыі.
Да моманту фактычнага пераносу нумара ў А1 у вас будзе працаваць папярэдняя SIM-карта. Рэкамендуем не даставаць яе з тэлефона і падтрымліваць баланс станоўчым. У момант пераносу нумара SIM-карта папярэдняга аператара перастане працаваць, а на SIM-карту А1 вы атрымаеце SMS з пацвярджэннем пераходу. У выпадку адмовы ў пераносе нумара звярніцеся ў офіс папярэдняга аператара для ўрэгулявання нюансаў:
Пры несупадзенні даных абанента:
спатрэбіцца прывесці ў адпаведнасць прозвішча, імя і імя па бацьку, серыю і асабовы нумар пашпарта, нумар тэлефона ці адрас рэгістрацыі, калі даныя ў заяве А1 не супадаюць з данымі ў вашага бягучага аператара.
Пры наяўнасці запазычанасці/ заблакіраваным нумары:
частай прычынай блакіроўкі бывае недастатковы баланс ліцавога рахунку. Пераход са сваім нумарам немагчымы пры адмоўным балансе. Папоўніце рахунак на суму запазычанасці, прасачыце, каб баланс быў станоўчым, і паўторна звярніцеся ў офіс А1 для афармлення заяўкі.
Пры наяўнасці незакрытых абавязацельстваў:
у якасці абавязацельстваў могуць быць нявыплачаныя ўзносы па растэрміноўцы, атрыманне бонусаў і скідак пры ўмове карыстання паслугамі на пэўны тэрмін. Перанос нумара будзе даступны пасля пагашэння ўзносаў, якія засталіся па растэрміноўцы, урэгулявання ўмоў іншых абавязацельстваў з папярэднім аператарам.
Не прайшло 90 дзён з моманту апошняга паспяховага пераносу вашага нумара:
абонент мае права зноў скарыстацца паслугай «Перанос нумара» не раней як праз 90 дзён з моманту апошняга пераносу.