Сэрвіс «Знаёмствы» дазваляе:
- праслухоўваць анкеты іншых карыстальнікаў
- пакідаць паведамленні на ўпадабаныя анкеты
- запісваць уласныя анкеты
- праслухаць і адказваць на паведамленні, пакінутыя іншымі карыстальнікамі
- змяняць і выдаляць ўласныя анкеты
Сэрвіс «Плэер» дазваляе:
- праслухоўваць музычныя навінкі і лепшыя хіты
- дадаваць трэкі ў сваю асабістую фанатэку
Сэрвіс «Анекдоты» дазваляе:
- праслухоўваць анекдоты
- дадаваць анекдоты ў сваю асабістую калекцыю
Сэрвіс «Тэсты» дазваляе праходзіць тэсты з абсалютна розных катэгорый: тэсты для жанчын, тэсты для мужчын і інш. псіхалагічныя тэсты.
Сэрвіс «Апавяданні для дарослых» прызначаны для карыстальнікаў, старэйшых за 18 гадоў.
Тут можна праслухоўваць апавяданні для дарослых, а таксама ствараць асабістую калекцыю.
Кошт падпіскі спаганяецца з дапамогай платных уваходных SMS з нумара 57575. У рахунку / дэталізацыі абанента такое спісанне адлюстроўваецца ў секцыі «Падпіскі, SMS уваходныя платныя».
SMS прыходзяць у бязгучным рэжыме і не захоўваюцца ў памяці мабільнага тэлефона.
SMS адсылаюцца абаненту штодня да таго часу, пакуль паслуга не будзе адключаная.
Кошт падпіскі не спаганяецца пры выкарыстанні паслугі «Паўза» і пры фінансавай блакіроўцы. Калі тэрмін блакіроўкі перавышае 30 дзён, паслуга адключаецца.
Пры падключанай паслузе Антывызначальнік нумара для званка на нумар 7575 абаненту неабходна ўключыць часовае вызначэнне нумара (г.зн. набіраць *31#7575 выклік).
Паслуга «Фанбокс» даступная толькі ў сетцы A1.
Паслуга не даступная абанентам тарыфаў з перадаплатай .
Паслуга не надаецца ў міжнародным роўмінгу.
Паслуга даступная абанентам A1 (акрамя абанентаў тарыфаў з перадаплатай ).
Як падключыць
Каб скарыстацца паслугай «Фанбокс», неабходна зайсці на галасавы партал паслугі, набраўшы 7575 і, кіруючыся падказкамі галасавога меню, выбраць упадабаны сэрвіс і актываваць на яго падпіску:
- Знаёмствы
- Плэер
- Анекдоты
- Тэсты
- Апавяданні для дарослых
Спосабы адключэння падпіскі:
- у галасавым партале 7575 націснуць лічбу, адпаведную пункту меню «Кіраванне падпіскай» (кнопка «7») і кіравацца падказкамі
- па званку ў даведачна-інфармацыйную службу кампаніі
- у цэнтрах продажу і абслугоўвання A1