Пераходзьце ў А1 са сваім нумарам. На тарыф «Без Ліміту» за 9,90 руб/мес. | Акцыі | Правайдэр тэлекам-, IКТ- i кантэнт-паслуг А1

Пераходзьце ў А1 са сваім нумарам. На тарыф «Без Ліміту» за 9,90 руб/мес.

Пераходзіце на спецыяльных умовах

Тарыф

Без Ліміту

  • Безліміт безліміт інтэрнэт-трафіку
  • Безліміт хвілін ва ўсе сеткі
    на 12 месяцаў
  • 500 хвілін ва ўсе сеткі с 13 месяца
Безлімітны інтэрнэт на неабмежаванай хуткасці
9,90 руб/мес абаненцкая плата першыя 12 месяцаў
14,90 руб/мес абаненцкая плата
з 13 па 18 месяц
17,90 руб/мес абаненцкая плата
з 19 месяца

Спецыяльная прапанова для жыхароў Брэста, Віцебска, Гродна і іншых рэгіёнаў.

Перанос нумары ўсяго ў 2 кроку:

Падрабязнасці правядзення акцыі

Для паспяховага пераносу нумар павінен быць:

  • ў актыўным статусе
  • без запазычанасці на балансе
  • без непагашаных абавязацельстваў
  • з актуальнымі пашпартнымі дадзенымі
  • Звярніцеся ў бліжэйшы офіс кампаніі c пашпартам
  • Выберыце тарыфны план «Без Ліміту».
  • Атрымаеце SIM-карту А1 пры заключэнні дагавора
  • Падключэнне перанесенага нумара да сеткі А1 ажыццяўляецца на працягу 24 гадзін пры ўмове адсутнасці прэтэнзій папярэдняга аператара

Выкарыстоўвайце міжнародныя фарматы, напрыклад, + 375297хххххх або 80259хххххх для набору перанесенага нумары.

Гэта важна, так як у сеціве могуць адначасова быць абаненты, нумары якіх адрозніваюцца толькі прэфіксам (25/29/33/44). Скарыстайцеся канвэртар тэлефонных нумароў для хуткай канвертацыі ў міжнародны фармат калі вы карыстальнік АС Android

Плата за перанос нумара ў сетку A1 не спаганяецца.

Да моманту фактычнага пераносу нумара ў А1 у вас будзе працаваць ранейшая SIM-карта. Рэкамендуем яе не здабываць з тэлефона і падтрымліваць баланс станоўчым. У момант пераносу нумара SIM-карта папярэдняга аператара перастане працаваць, а на SIM-карту А1 Вы атрымаеце SMS з пацвярджэннем пераходу. У выпадку адмовы ў пераносе нумара, звярніцеся офіс ранейшага аператара для ўрэгулявання нюансаў:

Пры несупадзенні дадзеных абанента:

Спатрэбіцца прывесці ў адпаведнасць Прозвішча, імя, серыю, нумар і асабісты нумар пашпарта, нумар тэлефона або адрас рэгістрацыі калі дадзеныя ў заяве А1 не супадаюць з дадзенымі ў Вашага бягучага аператара. 

Пры наяўнасці запазычанасці / заблакаваным нумары:

Частай прычынай блакавання бывае недастатковы баланс асабовага рахунку. Пераход са сваім нумарам немагчымы пры адмоўным балансе. Папоўніце рахунак на суму запазычанасці, прасачыце, каб баланс быў станоўчым і паўторна звярніцеся ў офіс А1 для афармлення заяўкі.

Пры наяўнасці незачыненых абавязацельстваў:

У якасці абавязацельстваў могуць быць нявыплачаныя ўзносы па растэрміноўцы, атрыманне бонусаў і скідак пры ўмове карыстання паслугамі на некаторы тэрмін. Перанос нумара будзе даступны пасля пагашэння астатніх узносаў па растэрміноўцы, ўрэгулявання умоў іншых абавязацельстваў з ранейшым аператарам.

Не прайшло 90 дзён з моманту апошняга паспяховага пераносу вашага нумара:

Абанент мае права зноў скарыстацца паслугай «Перанос нумара» не раней чым праз 90 дзён з моманту апошняга пераносу.