Падрабязная інфармацыя
Паслуга дазваляе праводзіць нарады, вырашаць пытанні па мабільным тэлефоне адначасова пры ўдзеле некалькіх чалавек (да 25 суразмоўцаў). Усе ўдзельнікі такой размовы змогуць слухаць і размаўляць адзін з адным, як пры асабістых зносінах.
Паслугай можна скарыстацца, калі мабільны тэлефон падтрымлівае канферэнц-сувязь. Актываваць гэтую опцыю ў тэлефоне можна самастойна, выкарыстоўваючы інструкцыю тэлефона.
Каб пачаць размову:
- Патэлефануйце першаму абаненту, з якім жадаеце звязацца;
- Пастаўце дадзены выклік у рэжым утрымання;
- Патэлефануйце наступнаму ўдзельніку размовы;
- Як толькі сувязь ўстаноўленая, падключыце рэжым КС, выкарыстоўваючы меню тэлефона (гл. Інструкцыю да тэлефона).
Для далучэння ўваходнага выкліку да канферэнцыі спачатку адкажыце на званок, а затым падключыце субяседніка да канферэнц-сувязі.
Ініцыятар канферэнц-сувязі можа далучыць да 5 абанентаў уключна, наступныя ініцыятары - да 4-х.
Удзельнікамі канферэнц-сувязі могуць быць як абаненты A1, так і абаненты іншых сетак (у Беларусі і за яе межамі).
Для прыёму ўваходных выклікаў у працэсе размовы спатрэбіцца паслуга «Чаканне / ўтрыманне выкліку».
Пры адключэнні аднаго суразмоўцы не выкарыстоўвайце клавішу «скіданне» на сваім тэлефоне, бо будзе перарваная ўся канферэнц-сувязь. Для адключэння суразмоўцы ад канферэнц-размовы спачатку трэба падключыць суразмоўцу да рэжыму асабістага званка, а затым скінуць асабісты званок, выкарыстоўваючы адпаведную опцыю меню ТА (гл. Інструкцыю да ТА).
Паслуга надаецца ўсім абанентам A1.
Як падключыць
Паслуга аўтаматычна падключаецца ўсім новым абанентам кампаніі. Для абанентаў тарыфаў з перадаплатай паслуга ўжо ўключаная ў базавы набор паслуг.
Абаненты – фізічныя асобы могуць падключыць паслугу адным са спосабаў:
- Асабісты кабінет;
- па званку ў даведачна-інфармацыйную службу кампаніі 411 на падставе Кода доступу;
- у цэнтрах продажу і абслугоўвання velcom або ў офісе афіцыйных павераных.
Абаненты – юрыдычныя асобы могуць падключыць паслугу адным са спосабаў:
- Асабісты кабінет;
- на падставе заявы кліента, адпраўленай на e-mail legal@velcom.by ці ў паблік акаунт velcom у Viber;
- на падставе заявы кліента, перададзенай у цэнтр продажу і абслугоўвання кампаніі ці ў офіс афіцыйных павераных.