Змена тарыфнага плана дазволіць выбраць іншы тарыфны план, які ў большай ступені адказвае Вашым патрэбам ў дадзены момант.
Змена тарыфнага плана ажыццяўляецца ў любы дзень месяца.
Каб зарэгістраваць заяўку на змену тарыфу на балансе павінна быць дастаткова сродкаў для спісання ўзносу. Для паспяховай змены, паслугі сувязі не павінны быць часткова або цалкам блакіраваныя з моманту рэгістрацыі заяўкі.
Кошт першай змены тарыфнага плана ў бягучым каляндарным месяцы ў бок паніжэння абаненцкай платы - платна, а ў бок павышэння абаненцкай платы - бясплатна.
Другая і наступныя змены - заўсёды платна, незалежна ад таго, паніжаецца абаненцкая плата ці не.
Выключэнне: змена тарыфнага плана на тарыф «Пенсійны», з/на тарыф «Сацыяльны» ажыццяўляецца без аплаты ў магазінах А1 і пунктах продажу і абслугоўвання афіцыйных дылераў А1.
На працягу сутак дапускаецца толькі адна змена тарыфнага плана.
Змяніць бягучы тарыфны план на тарыфны план, да якога не робіцца падключэнне, а таксама на прадаплочаныя тарыфы немагчыма.
Паслуга надаецца ўсім кліентам кампаніі, акрамя абанентаў тарыфаў з перадаплатай .
Змяніць тарыфны план можна:
- у дадатку Мой А1;
- праз Асабісты кабінет на сайце, а таксама ў іншых сістэмах самаабслугоўвання кампаніі;
- па заяве, аформленай у цэнтрах продажаў і абслугоўвання кампаніі, а таксама пунктах продажаў і абслугоўвання афіцыйных дылераў A1 на падставе дакумента, які сведчыць асобу.